niedziela, 6 stycznia 2008

#32 Metalocalypse

Dziś na fajnym kacyku wraz z moim bardzo dobrym kumplem Dzabą (i to dzięki niemu odkryłem na nowo i zakochałem się) obejrzałem z jakieś 8 odcinków fenomenalnego serialu animowanego pod tytułem "Metalocalypse", który możecie znaleźć pod tym adresem!!

Ogólnie fabuła opowiada historię najlepszej kapeli na świecie i to jeszcze w dodatku black metalowej DETHKLOK. Jest ich pięciu, są źli, BRUTALNI i bardzo zabawni. W każdym odcinku jest inna opowieść i tak np. w jednym odcinku nasza ukochana kapela budzi olbrzymiego trolla w Finlandii i potem stara się temu zaradzić.

Cała seria w piękny i cudowny sposób naśmiewa się z black metalu i całej jego otoczki. Dla wszystkich fanów tej muzyki pozycja obowiązkowa i na pewno każdy z nich wychwyci wiele smaczków. Warto jeszcze wspomnieć o ścieżce dźwiękowej serialu. Pełna jest ostrej muzy i jestem pod wrażeniem że coś takiego puszczają w amerykańskiej telewizji. Co prawda w paśmie Adult Swim (co jak się nie mylę jest pasmo z Cartoon Networ po godzinie 21) ale zawsze coś.

Polecam "Metalocalypse" wszystkim fanom ostrej muzy w pierwszej kolejności a cała reszta też się dobrze ubawi pod warunkiem że jest się pełnoletnim bo serial jest brutalny i wulgarny.

7 komentarzy:

  1. Twoja matka jest Black Metalowa kretynie! To jest Death Metal,jak się nie znasz to nie pierdol...

    OdpowiedzUsuń
  2. Death Metal!? Tak to tylko w bajce jest nazywane. To ty nie pierdol. No chyba ze slyszysz tam growl?! Poza tym W Death Metalu w perkusji jest wiecej basów itd.Kacper z Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Kacper miło że się podpisałeś. Panowie za poważnie do tego podchodzicie. To jest tylko kreskówka wylewająca z naszej muzy i tyle. Jak czytam wasze komentarze to zastanawiam się czy powinniście oglądać tą kreskówkę? Podchodzicie do tego jak muzułmanie do swej religii. Chyba nie ogarniacie do końca klimatu tej kreskówki.Macie rację nie znam się. Dla mnie black i death to to samo i co z tego?

    OdpowiedzUsuń
  4. to z tego ze jak sie na czyms nie znacz to o tym nie pisz

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie mnie razi takie zapatrzenie w siebie i swoje poglądy. Jeśli ktokolwiek ma odwagę mieć inne zdanie to od razu trzeba mu zbluzgać. Tak jeszcze poza tematem, cwaniaku bez wycieczek osobistych i tekstów o mojej matce! Jestem ciekaw czy byłbyś takim twardy stojąc przede mną?

    OdpowiedzUsuń
  6. basów w perkusji ? hahaha śmieszni jesteście ;d co do kreskówki to jest to death metal nie black, słychać chociażby po growlu cepy ^^ dziewczyna od was lepiej wie xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Słucham metalu już trochę i jestem w klimatach i z cala pewnością mogę Ci powiedzieć że to nie jest ani Death ani Black. Ja bym to prędzej nazwał jakimś grindcorem lub czymś w tym stylu. Ostatecznie możne trashem ale z bólem serca ;).Ale drogi Anonimie Ty jesteś wszystko wiedzący a to nasze matki są Black metalowe (cokolwiek to znaczy) wiec myślę że nie mamy co z tobą dyskutować.P.S Na moja muzykę mogę patrzeć krytycznie tylko takie tępe cwaniakowanie na poziomie przedszkolaka mnie trochę irytuje.Kacper z Krakowa

    OdpowiedzUsuń