poniedziałek, 25 lutego 2008

#39 tysiąc

Dziś tak jakoś inaczej będzie. Bez żadnej recenzji, bez kultury, że się tak wyrażę. Jakoś w ostatnich dniach przekroczyłem tysiąc odwiedzin mojego bloga. Wiem że nie jest to jakoś specjalnie dużo, ale dla mnie to miła wiadomość. Przez te osiem miesięcy napisałem 39 postów z czego 37 to jakaś moja opinia na temat tego co oglądam i czytam. Czasem nawet ktoś coś skomentował i było już całkiem miło. Lubię spędzać czas podczas tworzenia tego bloga i nawet ostatnio jakoś więcej chęci i zapału do kolejnego pisania. Dziękuję pięknie za wasze zaglądanie tutaj, a w szczególności kilku stałym czytelnikom o których wiem. W tym miejscu chciałbym jeszcze podziękować Monice, bo to dzięki niej pojawiła się część tekstów. Na przyszłość mam nadzieję że dalej będziecie zaglądać tak licznie i często, a może nawet uda się zwiększyć tą liczbę. Od siebie mogę powiedzieć, że postaram się pisać częściej, a że ostatnio mam jakoś znowu więcej zapału i ochoty to powinno być dobrze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz