środa, 12 lutego 2014

#288 warto zwrócić uwagę na… #4

the-fuse-01Z nadchodzących nowości cieszy mnie zeszyt Superman/Wonder Woman #5. Ciekawa seria z nowego DC52 opowiadająca wspólne losy dwóch wielkich postaci tego uniwersum. Nie wszystkim spodobało się, że tytułowi bohaterowie są parą. Teraz jednak nasza dwójka będzie musiała zmierzyć się z nowym wyzwaniem w postaci Zoda i jego partnerki Faory. Mam nadzieje na kolejny solidny numer tej powoli rozkręcającej się serii. Skoro mowa o wydawnictwie DC Comics nie możemy w tym tygodniu zapomnieć o dwóch pozycjach. Pierwsza z nich to oczywiście najnowszy Batman #28 w ramach którego dowiemy się czegoś więcej na temat zapowiedzianego na kwiecień tygodnika Batman Eternal. Drugą wartą uwagi pozycją jest DC Villains Month 3-D Motion Complete Set, czyli specjalny zestaw zawierający wszystkie zeszyty z miesiąca Villainsów (2nd printingi, ale w wersji 3D!) wraz z bonusowym numerem Forever Evil #1, również w wariancie 3D. Co ciekawe, ATOM Comics będzie posiadał je zarówno w zestawie zawierającym wszystkie te zeszyty jak i istnieje możliwość zamówienia pojedynczych egzemplarzy!


shehulk#1Trochę słabiej prezentuje się w tym tygodniu oferta Marvela, ale pomimo tego i tak każdy powinien znaleźć coś interesującego dla siebie. Moją uwagę przykuły tzw. „jedynki”, których w ostatnim czasie nie brakuje. Tym razem jest to pierwszy numer serii She-hulk, do której scenariusz przygotował Charles Soule. Autor aktualnie pisze przygody Swamp Thinga i osobiście żadnej dodatkowej rekomendacji już nie potrzebuję. Jest to najlepsze co spotkało tą postać od czasów Alana Moore'a, więc kolejny projekt tego scenarzysty biorę w ciemno i spodziewam się świetnej historii. Interesująco zapowiada się również X-Force #1. bo kto z nas nie lubi historii o oddziałach do zadań specjalnych, a tym bardziej jeśli jest to zespół złożony z mutantów? Zapowiada się kolejna seria pełna akcji w klimatach szpiegowskich, grupy działającej na granicy moralnie akceptowalnych zachowań.


 Na koniec jak zawsze zostawiłem sobie Image Comics. W tym tygodniu z pewnością sięgnę po Manifest Destiny #4, bo to świetny mix fantasy z opowieścią o kolonizacji ameryki. Posiada niesamowicie interesującą fabułę i z numeru na numer coraz bardziej mnie wciąga. Intryguje mnie również zapowiedź Fuse #1, gdyż czytając jej zapowiedź mam wrażenie, że to seria stworzona dla mnie: połączenie science fiction z opowieścią o masowym mordercy. Akcja zawieszona na okołoziemskiej stacji, gdzie nie ma dokąd uciec. Pół miliona ludzi, a wśród nich jeden szaleniec z żądzą mordu. Zapowiada się mrocznie, klaustrofobicznie i raczej dla starszych czytelników. Ja osobiście czekam z olbrzymią niecierpliwością.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz