czwartek, 24 kwietnia 2008

#42 Stan Sakai w Polsce

Od 21 do 23 przyjechał do naszego kraju Stan Sakai, autor komiksów o Usagim. Ja niestety z powodu pracy nie mogłem być na spotkaniu, ale moja ukochana wybrała się na spotkanie i przy okazji załatwiła mi autograf i to w dodatku bardzo ładny za co jej bardzo dziękuje :Sama mówiła, że było bardzo miło i kameralnie. Stan zrobił na niej bardzo pozytywne wrażenie i powiedziała że to strasznie miły człowiek. No nic żałuję że nie mogłem się pojawić. Jednak byłem już na jednym spotkaniu z tym artystą kilka lat temu i muszę potwierdzić wszystko i dodać również że to niezwykle skromny człowiek, z czego mam taką małą pamiątkę:
No nic, mam nadzieję, że będzie jeszcze nie jedna okazja na takie spotkanie i tym razem będę mógł się wybrać.



3 komentarze:

  1. Faktycznie na spotkaniu było świetnie, Stan jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham Cię tak naprawdę. o kurczę! przyznałem się do tego publicznie. nieeeeeeee!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. No to teraz spotka cię ostracyzm społeczny oraz piekło po śmierci!

    OdpowiedzUsuń