wtorek, 6 maja 2008

#45 koniec "wyszukane w sieci" i małe podsumowanko

Postanowiłem zakończyć mojego drugiego bloga "wyszukane w sieci" i skopiować tu co lepsze motywy. jakoś na bieżąco będę wam prezentował to co gdzieś tam znalazłem albo co mi znajomi podeślą. tym oto sposobem zaczynam.

Davida Firtha i jego dzieło "salad finger" polecam gorąco wszystkim fanom makabry, psychodelii i wszelkiego typu dziwactw. polecam również A CARTOON FOR VALENTINE'S DAY w wykonaniu tego pana.

następujące trzy strony polecam ludziom kreatywnym: bombay TV bombay TV2 oraz classik tv to trzy strony na których do fragmentów filmów można podkładać tekst. powstają czasem z tego świetne rzeczy. Natomiast na stronie Simpsonize Me możecie zobaczyć jak będziecie wyglądać jako członkowie społeczności Springfield. ja wyglądam tak:drummachine to jedna z moich ulubionych stron internetowych i zarazem animacji. do obejrzenia tutaj. uprzedzam czasem wolno się ładuje.


cudowne 10 minut mojego dzieciństwa - zapraszam.

tyle z ciekawych rzeczy się znalazła. jakoś mało ale co zrobić, widać nie był to dobry pomysł.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz