wtorek, 24 lutego 2009

#91 znowu się cieszę jak wariat

Tak sobie dziś zaglądam na blog Kultury Gniewu i oczom nie wierzę. W jednym z postów podlinkowali moje wypociny na temat Przybysza! Niby nic takiego a ja już dobre 30 min mam banana na twarzy. Jak wariat normalnie cieszę się z takiej małej rzeczy. Żebym jednak nie był gołosłowny to oto dowód:

Przy okazji byłem ostatnio na spotkaniu z autorem rewelacyjnego komiksu "Trzy Cienie" Cyrilem Pedrosa i taką oto mam pamiątkę:


O samym komiksie jeszcze pewnie napiszę więcej jak znajdę troszkę więcej czasu bo naprawdę warto. Koniec krótkiego wpisu z dupy.



4 komentarze:

  1. hehe, widzę mon, że blogosfera Cię wciąga. niedługo zostaniesz "szanowanym publicystą" ... prawie jak Ziemkiewicz :P

    OdpowiedzUsuń
  2. koza ładnie to tak się naśmiewać z kolegi? swoją drogą z powodu Twego porównania czerwienię się i nie wiem co odpowiedzieć? mnie? maluczkiego do takiej znakomitości?

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy ja się nie naśmiewam. powiem więcej, kusi mnie, żeby stronkę nocnej kozy odkurzyć. co do TRiA z smsa, to akurat pierwszy zeszyt mam już chyba w 3 wydaniach (z czego jedne wiekowe, na którym mój tatko się uczył czytać)

    OdpowiedzUsuń