czwartek, 12 września 2013

#248 Humble Indie Bundle 9

Miałem ostatnio postanowienie, aby nie kupować nowych gier bo moja kupka wstydu jest już olbrzymia i po prostu nie ma to sensu. Oczywiście były do tej zasady jakieś wyjątki, jak chociażby FEZ którego bardzo chciałem mieć. Skusiłem się na niego w poniedziałek na przecenie w STEAM. No i mam karę za złamanie postanowienia swego, bo kupując teraz Humble Indie Bungle 9 miałbym sześć świetnych gier w cenie jednej. Mam nauczkę, co wcale nie polepsza mi humoru.


Bez tytułuNa chwilę obecną w nowej paczce gier indie za minimalną cenę 1$ otrzymujemy:


Trine 2: Complete Story - przepiękna platformówka pełna ciekawych zagadek, w której mamy trzy różne postacie do wyboru.


Mark of the Ninja - dwu wymiarowa skradanka od twórców Shanka.


Eets Munchies - gra oparta na ciekawej fizyce w której pomagamy małemu potworkowi w ucieczce do domu wskazując mu drogę za pomocą słodyczy.


Brutal Legend - to gra akcji z widokiem trzeciej osoby czerpiąca pełnymi garściami z heavy metalu z Joe Blackiem w roli głównej. Jak dla mnie brzmi świetnie i jakiś czas temu byłem mocno napalony na ten tytuł.


Sam ten pakiet, w mojej ocenie, jest wspaniały. Jednak płacąc powyżej aktualnej średnie, gdzieś w okolicach 4.6$ otrzymujemy dodatkowo:


FEZ - gra z powodu której jestem teraz zły na siebie, a jest przepięknie wykonaną w pikselowej grafice platformówką 2D w jakby  3D. Bardzo polecam.


FTL: Faster Than Light - strategia w klimatach S-F. Gracz dowodzi samotnym statkiem kosmicznym, który ucieka przed całą wrogą flotą. Drogę ucieczki planuje się w turach, natomiast sama walka jest w czasie rzeczywistym. Dodatkowo można ulepszać statek i członków załogi, a świat podczas każdej nowej gry generuje się losowo.


Jak zwykle w przypadku tej inicjatywy do całego kompletu są dołączone ścieżki dźwiękowe z niektórych gier oraz po tygodniu zostaną dołączone kolejne gry dla osób które zapłacą powyżej średniej. Wszystkie gry są w postaci kluczy do Steam lub plików instalacyjnych bez jakichkolwiek zabezpieczeń, więc każdy powinien być zadowolony. Oczywiście nie można zapomnieć o szczytnej inicjatywie wspomagania fundacji charytatywnych, co robi każdy z nas przy kupnie zestawów, co bez wątpienia jest kolejnym plusem do zachęty, aby nabyć ten zestaw. Jak dla mnie nie ma się mad czym zastanawiać, trzeba brać, bo to jedna z najlepszych paczek z dotychczas wydanych. Dla niezdecydowanych wideo prezentujące całość poniżej.






3 komentarze:

  1. Taką kupkę nie ogranych gier ma każdy:) Powoli przestaje mieć sens mówienie o wstydzie:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko moja mnie złości lekko, ale powoli ją ogrywać zacząłem i się zmniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  3. No to najważniejsze:D Ja mam głównie z grami pctowymi w ten sposób. Rzadko w nie gram, ale kupuje następne:)

    OdpowiedzUsuń